http://mm2austria2012.blogspot.com/p/kaart.html

donderdag 28 mei 2015

Donderdag 28 mei

Donderdag 28 mei
Ontwaken op het strand bij Agiokambos, Pilion, Greece
KM
39,65600  22,89291

De dag begint bewolkt met af en toe wat miezer. Ons eerste maal vandaag is wat aan de late kant, gezien Nederlandse tijd zou het nog net kunnen, in Griekse tijd zit het al richting lunch.
Als we zo lekker relaxed zitten te eten zie ik ineens van de hellende af/toerit naar deze plek een camper aan komen rijden die me bekend voorkomt. Er hangt ook nog een dichte kleine aanhanger achter, dus het kan eigenlijk niet missen dat het ‘Digiwalker’ is. Digiwalker is de forumnaam (camperforum.nl) voor Rene, ook Griekenland-met-de-camper fan, en een enthousiaste informatieverstrekker over camperplaatsen in Griekenland en andere Griekse zaakjes. We wisselen regelmatig wat info uit.
Terwijl Rene (ik ken hem alleen maar van een foto) wandelend ...
de locatie verkent en voorbij de bus loopt roep ik ‘morge’ vanuit de deur.
We maken even in het echt kennis en spreken af dat we later op de dag een drankje ofzo (ouzo) doen. 

Als ik dan in de middag de vuilnis wegbreng wenkt Rene. Monique is nog druk doende een muggenhorretje voor het badkamerraam van onze bus te maken als ik al aan de koffie zit bij Rene en Door. Als echt het ouzomoment is aangebroken (halverwege de middag is een hele goede tijd) zeg ik tegen Rene: 'haal jij Monique maar van het werk, vreemde ogen dwingen'.
We hebben een gezellige borrel met hapjes .Waar ik even bang voor was (voor Monique) namelijk dat R & D een hond zouden hebben is onterecht, de hond blijkt een tamme poes te zijn die net als Beertje zomaar uit de pluche-beesten-bak van Ikea zou kunnen zijn gekomen.
Al met al is het een gezellige borrel en we vinden het leuk om kennis gemaakt te hebben.

Het restant van de dag kabbelt voorbij. Lekker, ff niksen en net doen alsof tijd niet belangrijk is.
We hopen alleen op beter weer morgen, want echt Griekenland-weer hebben we tot nu toe niet gehad.
Zo is het altijd wat.

Donderdag 28 mei
Overnachten op het strand bij Agiokambos, Pilion, Greece
KM
39,65600  22,89291


Geen opmerkingen: